Reklamácia a vrátenie tovaru

Ako postupovať pri vrátení tovaru?

  • Ak nie ste s tovarom spokojný, môžete nám ho vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky.
  • Vrátenie tovaru je považované za jednostranné odstúpenie od kúpnej zmluvy.
  • Tovar nesmie byť použitý, poškodený alebo nekompletný.
  • Prosíme vás o dôkladne vyplnenie žiadosti o odstúpení od zmluvy, ktorý nájdete na tomto odkaze.
  • Tovar dôsledne zabaľte tak, aby nedošlo počas prepravy k jeho otvoreniu, pretrhnutiu alebo poškodeniu.
  • Tovar vrátane odstúpenia od zmluvy a originálnej faktúry zašlite na adresu R M B - group s.r.o., 02801 Trstená, I. Olbrachta 1151/59.
  • Zásielku vám odporúčame pripoistiť na celú hodnotu tovaru, nakoľko ste zodpovedný za doručenie zásielky na našu adresu.
  • Peniaze vám pošleme na uvedené číslo účtu do 14 dní od doručenia odstúpenia od kúpnej zmluvy.
  • Viac informácií nájdete v odkaze na všeobecné obchodné podmienky.
Adresa pre vrátenie tovaru:

Reklamácie

Tovar, ktorý sa nezhoduje s Vašou objednávkou, či už farebne alebo akýmkoľvek iným spôsobom, prípadne je poškodený, vadný alebo nekompletný, neskladajte ani ho inak mechanicky neupravujte. Ak sa nedopatrením stalo, že Vám nebola dodaná kompletná objednávka (chýbajúca krabica, chýbajúci produkt, nesprávny produkt) alebo došlo k inej chybe (napr. jedna z krabíc je iného farebného prevedenia), bezodkladne nás kontaktujte emailom na info@tufi.sk s priložením potrebnej fotodokumentácie. Vašemu prípadu sa budeme venovať v čo najkratšom možnom čase a situáciu riešiť.